dinsdag 12 december 2017

Mix & More... Gebruik jij Tags of labels op kaarten?


Hallo allemaal,

Even een kleine terugkoppeling naar de post van gisteren. Mix and More pakketje. Samen knutselen met hetzelfde materialen pakket.
Om van elkaar inspiratie te krijgen!!

Vandaag laat ik de eerste twee creaties zien welke ik met dit pakketje heb gemaakt, zoals ik al eerder beschreef heb ik extra gebruik gemaakt van tekst stempels en wat strass steentjes ter decoratie.


Hier het heb ik een vierkant kaartje gemaakt met een zwarte label. Bij het zien van de labels en het papier dacht ik gelijk aan een klein handlettering kaartje... Dat is het dan ook geworden... Let it Snow!! Hoe toepasselijk voor de kerst periode.
Kerstkaarten hebben we volgens mij nooit genoeg...  

Over het algemeen ben ik zelf geen liefhebber van labels op kaartjes, simpelweg omdat je altijd met touwtjes werkt voor aan het label is mijn ervaring. Als je hier in de kast kijkt zal je het bijna niet geloven want er liggen aardig wat pakjes met Tags dus deze uitvinding vind ik top !!

Na een afdrukje te hebben gekleurd welke in het pakketje zat dacht ik eens te gaan schuiven met labels etc... Nu kwam ik tot de conclusie dat de label ook best als banner kan gelden om een kaart - bewerkt met een glossy white marker (stiksteek getekend). Wat je al niet kunt ontdekken tijdens het kaarten maken met een beperkt aantal materialen !! TOP !!

Ben benieuwd? Zijn jullie liefhebbers van tags / labels? En waarom wel of juist niet?
Laat een berichtje achter, ben erg benieuwd naar de verschillende meningen van een ieder. 

Geen opmerkingen: