maandag 11 december 2017

Mix & More pakketje - Inspiratie envelop


Hallo allemaal, 

Enige tijd geleden alweer ontving ik van Sil een envelop met een aantal materialen erin. Het idee was om samen met Anja en mij dit pakketje te gebruiken om kaartjes mee te creeeren. Om zo te kijken wat voor een diverse kaarten er tevoorschijn komen. 

Zo word je meer gemotiveerd om het te doen met alleen deze materialen, maar ook zul je ideeën krijgen van elkaar omdat iedereen het op een andere wijze gebruikt. Echt een super leuk idee!! 

Al een tijdje zat ik een beetje in gevecht met mijzelf om te gaan knutselen, elke keer kon ik mijzelf er niet toe zetten... Maar met dit pakketje ben ik de volgende dag direct aan de gang gegaan... 


Natuurlijk mochten we wel eigen materialen erbij gebruiken, maar mijn insteek is geweest om zoveel mogelijk uit het pakketje te gebruiken. Alleen merkte ik dat bijvoorbeeld een tekst stempel voor een kerstgroet of dergelijke wel nodig was. Maar het idee van het pakketje blijft natuurlijk super leuk ! We hebben een groeps-app aangemaakt om de creaties met elkaar te kunnen delen en ideeën op te doen. Al snel bleek dat we het alle 3 erg leuk vonden, dus ik ga als volgende een pakketje in elkaar zetten!! 

Kom je morgen nog even een kijkje nemen op mijn blog? Want dan laat ik jullie de eerste twee creaties zien met dit geweldige pakketje. 


Geen opmerkingen: