vrijdag 15 december 2017

Mix & More creaties


Hallo allemaal, 

Vandaag weer een drietal creaties welke ik heb gemaakt met het Mix pakketje, wat ik enige tijd geleden ontving. Jullie kunnen het je bericht vast nog wel herinneren. Kreeg laatst ook de vraag of het een idee is om dit met meer mensen te gaan doen... Ik ben aan het kijken wat de opties hiervoor zijn en hierover volgt later meer informatie... 

Allereerst een kaartje met het geweldige stempelafdrukje wat in het pakketje zat. Ingekleurd met pro/flexmarkers en een aanvulling van Copics. Op moment van maken waren helaas mijn geweldige Stampin' Blends nog niet binnen. 

De andere twee kaartjes zijn iets simpeler. Ik had eens een idee gezien om met cirkels te werken in diverse formaten en zo een leuk effect te creëren. Dit heb ik op deze kaartjes geprobeerd, en moet zeggen met een achtergrond papiertje kun je al veel sfeer naar voren brengen. 
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden? 

Geen opmerkingen: