zaterdag 16 december 2017

Creaties Mix & More pakketje is op....



 Hallo allemaal,

Vandaag de laatste twee kaarten welke ik heb gemaakt met het Mix pakketje.

Er is niet veel overgebleven van het pakketje, omdat ik echt specifiek aan de slag ben gegaan met de materialen uit het pakketje en niet met extra materialen. Dit zoals eerder beschreven met uitzondering van tekst stempels natuurlijk.

Doordat ik al vrij snel er achter kwam dat de tags ook ideaal onderste boven gebruikt konden worden, dus meer als banner ipv tag.
Hebben veel kaartjes deze uitstraling toch meegekregen.
Denk dat ik dit vrij veel terug kan laten komen, zowel op kerstkaarten als op kaarten voor andere gelegenheden.

Ik ben erg benieuwd wat jullie van de creaties vinden? Hebben jullie alle kerstkaarten al klaar?

Gelukkig zijn al mijn kerstkaarten op de bus, zodat ik dit los kan laten. Op het laatste moment was het meer moeten, omdat ik er achter kwam dat ik er nog een x aantal tekort had voor verzending.
Maar heb het weer gered..



Geen opmerkingen: