dinsdag 24 oktober 2017

Make it and Tape it... Gebruik jij vaak Washi Tape op je projecten?

Hallo allemaal, op deze regenachtige dinsdag!!

Vandaag een viertal kaartjes welke ik al eerder had gemaakt, maar nog niet had geplaatst op mijn blog. Dit waren de vier voorbeeld kaartjes welke ik heb gebruikt voor de Workshop: Make it and Tape it, welke ik in Oktober 2017 heb gegeven.

De deelnemers waren erg enthousiast, omdat je op deze manier kleurrijke leuke creatie kunt maken in een wat korter tijdsbeste - Maar wel met een speels resultaat!



Op de kaarten heb ik gebruik gemaakt van diverse soorten Washi Tape. En de geweldige stempelsets van Marianne Design - ontworpen door Karin Joan. Ik ben nog steeds weg van stempels mbt Handlettering. Geweldig effect kan je hiermee aan je kaarten geven. 

Ik ben benieuwd wat jullie van de creaties vinden... Laat gerust een reactie achter, dan kom ik snel ook eens bij jullie op het blog kijken.

Geen opmerkingen: