maandag 23 oktober 2017

Ben jij al klaar met jou kerstkaarten?

Hallo allemaal,

Vandaag een kerstkaartje welke ik heb gemaakt aan de hand van een sketch op een Online Crop avond. De online Crop avond was voor mij weer een hele nieuwe ervaring. Hebben jullie wel eens deelgenomen aan een *real* Crop avond of *online* Cropavond? Ben benieuwd naar jullie ervaringen?

Ik vond het in ieder geval erg leuk om deel te nemen, om zo ook weer in contact te komen met andere mensen die soms totaal anders tegen een sketch aankijken. Je ziet dan na de hand zoveel verschillende resultaten voorbij komen dit is ook goed voor je eigen (als inspiratiebron).

Als basis heb ik een witte vierkante kaart genomen om tenslotte met zwart/grijs en design papier van Craft Sensations (action) aan het werk te gaan. Ik ben helemaal gek van dit papierblok omdat het christmas time is maar vooral door de grijs/zilver tinten.
De kerstmuts is gemaakt met de geweldige pons van Stampin' Up! helaas is deze momenteel niet meer te bestellen, maar hij blijft terugkomen in mijn creaties.

Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties. En of jullie al klaar zijn met de kerstkaarten. Kom snel weer een kijkje nemen op mijn blog, want er volgt nog veel meer leuks...

Binnenkort een geweldige actie... Dus houd het blog & Facebook in de gaten.

Geen opmerkingen: