vrijdag 27 oktober 2017

Ken je dat... Kaarten welke maar half af zijn gemaakt ?

Hallo allemaal,

Door de verhuizing in Juli heb ik al mijn kasten moeten inpakken en weer uitpakken. Tijdens het uitpakken kwam ik weer een grote hoeveelheid 3D plaatjes tegen o.a. van Forever Friends en dergelijke. Het is toch zonde om deze niet te gaan gebruiken....















Daarbij kwam ik ook nog eens een doos tegen met allemaal kaarten welke maar voor de helft waren afgemaakt simpelweg omdat ik er toen des tijds waarschijnlijk geen ideeën voor had.














Het resultaat van halve kaarten en de gevonden 3D kaartjes heeft dit als resultaat opgeleverd... Weer eens totaal iets anders als dat jullie van mij gewend zijn...

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden... En natuurlijk.... Maken jullie ook wel eens kaartjes voor de helft en leggen jullie ze dan weg omdat je er op dat moment niet weet wat verder mee te maken..... ? Of starten jullie altijd standaard met een idee voor een kaart?


Geen opmerkingen: