donderdag 14 september 2017

Happy Birthday Handletters

Alweer donderdag, zijn jullie de stormachtige dag van gisteren goed doorgekomen? Zelf heb ik er maar voor gekozen om veilig binnen te blijven, had gelukkig geen boodschappen nodig... Dus waarom zou ik....

Vandaag een creatie met de voor mij toch wel een blijvertje de Hardwood Background stempel, je kunt er zoveel kanten mee op. Van een stoere mannen kaart, tot een verjaardagskaart maar ook om hekjes mee te creeeren. Het blijft voor mij echt een favorietje. Heb jij ook zo een favoriete stempel welke elke keer in de creaties terug blijft komen? Lijkt me leuk als je het laat weten in een reactie onder dit bericht.

Zoals al eerder gezegd de achtergrond is gemaakt met de stempel *Hardwood* met als opdruk de *Watercolor Words* stampset.
De achtergrond heb ik een afdruk gemaakt met de kleur Tip Top Taupe. De tekst en de hartjes heb ik gestempeld met Memento Tuxedo Black inkt. Door de werken met een klad papiertje en eerst de meeste inkt eraf te halen, kun je ook met 1 kleur meerdere tinten maken.

De bloem heb ik gestempeld met Rose Red, deze heb ik een beetje verspreid met een waterbrush penseel (wacht niet te lang na het stempelen met deze handeling anders is de inkt al te ver opgedroogd). Afgewerkt met strass steentjes.

Wat vinden jullie van de kaart? Graag lees ik jullie reacties terug.


Geen opmerkingen: