woensdag 13 september 2017

Happy Birthday *Money*

Hallo allemaal,

Wat een weer zeg !! Gister avond maar uit voorzorg wat dingen van balkon binnen gehaald, omdat de weersverwachtingen nou niet echt geweldig waren... Maar vanochtend werd het erger... Kijken jullie allemaal uit vandaar als jullie de weg op moeten?!
Ik zie veel te veel vervelende berichten op het web verschijnen over ongelukken..Dus kijk uit !!

Oke, even over tot mijn kaartje van vandaag... Ik heb een mini card gemaakt, maat 10 x 10 cm.
Het is natuurlijk niet altijd even leuk om geld of een giftcard te geven voor een verjaardag, maar als je het een beetje leuk verpakt maakt het al een stuk leuker.
Het papier wat ik heb gebruikt komt uit verschillende papier Design blokjes. Daarbij heb ik natuurlijk de geweldige stampset *Pocket of Sunshine* gebruikt met de bijpassende Pocket Framelits Dies.
De tekst komt uit de stampset *Tabs for Everything*.

De kleuren inkt welke ik heb gebruikt zijn Memento Tuxedo Black en Always Artichoke.

Zoals je kunt zien heb ik ervoor gekozen op deze kaart om er een papiertje in de doen(geld gestempeld), maar je kunt hier natuurlijk ook goed geld in stoppen of een Giftcard naar keuze.

Ik ben benieuwd wat jullie van de creatie vinden, laat gerust een bericht achter en dan kom ik ook eens een kijkje nemen op jullie blog.

Geen opmerkingen: