woensdag 20 september 2017

Workshop in Progress

Een hele goede *vroege* morgen,

Sorry, dat ik een aantal dagen wat stil ben geweest - dit omdat ik druk bezig was met het creeeren van een nieuwe workshop. Daarbij aan het kijken ben naar mogelijkheden van werk... Maar goed...
De nieuwe workshop is online !! Merry Christmas Mouse heet hij.

De workshop gaat plaatsvinden op Donderdag 19 oktober 2017 van 19.00 tot 22.00 uur.
De kosten voor de workshop bedragen € 10.00 per persoon.
Wil je deelnemen aan de workshop? Dat kan ! Stuur een mail naar: creative.by.deborah@gmail.com - je ontvangt dan zo spoedig mogelijk een ontvangst bevestiging.
Er kunnen maximaal 4 personen deelnemen aan de workshop.

Gebruikte materialen:
De geweldige sneeuwkristallen komen uit de 'Seasonal layers thinlits dies (143375)'. Deze set is erg veelzijdig, met het de mooie herfstbladeren ook prima te gebruiken voor andere kaarten.
De Hulsttakjes en decoratie strikjes zijn van de 'Pretty pines thinlits dies (141851)'.

De stempels sets welke ik heb gebruikt zijn 'Holly Jolly Greeting' en een oudere Hostess set: Time of Year.

De geweldige muis is helaas niet van Stampin' Up! maar komt uit de kerst collectie van Marianne Design - vond het erg toepasselijk bij dit winter tafereeltje! De muts is daarin tegen wel met een Stampin' Up! punch gemaakt.

De kleuren welke ik heb gebruikt zijn: Memento Black - Pool Party & Sahara Sand.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, laat gerust een reactie achter!

Geen opmerkingen: