zondag 29 oktober 2017

Milo 3D plaatjes, wie kent ze niet?

Hallo allen,

Vandaag twee kaartjes met de oude vertrouwde Milo plaatjes, wie kent ze niet?

Zoals jullie eerder hebben kunnen lezen vond ik een hele doos met verschillende 3D plaatjes en tja wie ben ik om daar dan niet een aantal creaties mee te gaan maken.

Een simpele variant - vanwege het toch wel grote formaat van dit 3D plaatje, bewerkt met nog een simpel strass steentje voor het detail. Anders werd de kaart echt te druk naar mijn zin. 


De tweede creatie heb ik gemaakt met de wolken snijmal van Lawn Fawn. Hiervan heb ik een malletje gemaakt, zodat ik ook de achtergrond kon bewerken met lijnen door middel van het blenden van de inkt. De regenboog mal was iets wat lastig in elkaar zetten, maar uiteindelijk na wat puzzelwerk toch gelukt. De mal is ook weer van het merk Lawn Fawn, het is een oudere variant.

Ik ben benieuwd wat jullie van de creaties vinden. Laten jullie een reactie achter, dan kom ik ook snel eens bij jullie op het blog kijken. 

Geen opmerkingen: