dinsdag 31 oktober 2017

Heb jij al genoeg kerstkaarten gemaakt ?

Hallo allemaal,

Komende dagen zal ik nog wat kaartjes plaatsen, maar misschien iets minder tekst in het blog bericht. Zoals vele van jullie vast al weten ben ik momenteel 30+6 zwanger... En tja mijn energie is momenteel erg laag. Ze kunnen hier helaas geen oorzaak voor vinden. Het advies wat ik krijg is rust nemen, maar dat is soms best lastig want de gehele dag op bed liggen daar word een mens ook niet vrolijker van natuurlijk.

Maar goed nog even iets over het kaartje... Alweer enige tijd geleden kocht ik vanuit een opruim bak een papierblok met een aantal Die-Cuts vellen van Fizzy Moon, deze vind ik zo leuk... Dus maar even een kaartje van gemaakt en tjaa Kerstkaarten hebben we volgens mij nooit genoeg toch...?

Heb jij de kerstkaarten al af voor dit jaar?


Geen opmerkingen: