zondag 17 december 2017

Samen zwangeren... Geboortekaartjes

Hallo allemaal,

Voor mij zijn de laatste weken aangebroken... Ik mag de laatste weken gaan aftellen. Ik moet zeggen het kan me nu echt niet snel genoeg gaan !! Zo benieuwd naar de kleine *love*love*love*

Maar in de afgelopen tijd was ik samen zwanger met twee andere in mijn omgeving. Super leuk om een ieder ermee bezig te zien.. Beide waren begin December uitgerekend en ik officieel 3 januari 2018... Nu beide new born gezinnetjes de kaart hebben ontvangen, kan ik eindelijk de kaarten op mijn blog plaatsen.
De kaartjes hebben allebei een beetje dezelfde stijl, maar wilde wel echt twee diverse stempel sets gebruiken om toch een verschil te creƫren.

Veel gebruik gemaakt van de producten van Stampin' Up!
Kaart  Jason: 
* Moon Baby Clear-Mount Stamp Set
* Large Letters Framelits Dies
* Classic inkt: Bermuda Bay - Basic Grey - Daffodil Delight
* Cardstock: Bermuda Bay - Whisper White - Dapper Denim
Kaart Alexander:
* Tabs For Everything Photopolymer Stamp Set
* Playful Backgrounds Photopolymer Stamp Set
* Classic Inkt: Dapper Denim - Lemon Lime Twist 
* Cardstock: Whisper White - Dapper Denim






Geen opmerkingen: