zondag 10 december 2017

Feestdagen, staan alweer voor de deur


Hallo allemaal, 

Vandaag eindelijk weer een blog berichtje van mijn kant... Zoals ik jullie natuurlijk al had laten weten zal het de komende tijd wat stiller zijn op het blog, omdat wij ons eerste kindje verwachten. Toch probeer ik tussen alle vermoeidheid door wat te knutselen om toch bezig te blijven, zeker omdat al best een lange periode het niet zo lekker verloopt met de zwangerschap. Maar goed, het is zo als het is en we krijgen er een mooi wondertje voor terug. 

Weer terug naar de creaties... Ik had op de Kreadoe de kerstbal mallen gekocht van Cutties. Ook de decoratie voor op de ballen, alleen bedacht ik me dat er nog ergens een envelop moest liggen met allemaal al papieren stansjes welke ik hier ook prima op kon verwerken. Daarin zat uiteindelijk ook nog een snowglobe (ook gelijk gebruikt). 

 Alle stansjes had ik gemaakt op wit papier, zodat ik dus met alcohol markers de stansjes kleur kon geven naar wens. 
Zoals je kunt zien heb ik lekker gespeeld met diverse kleuren om een beetje af te wisselen. 
 Verschillende varianten gemaakt, omdat ik echt geen voorstander ben van allemaal dezelfde kaarten te maken. 
Het mag van mij best op elkaar lijken maar echt hetzelfde zal het vaak niet zijn. 
Probeer dan net een boompje of een hertje anders te plakken. 
Als slot kwam ik nog een geweldige plastic transparante kerstbal tegen waar de stansjes geweldig in gewerkt konden worden. Natuurlijk kon ik het dus ook niet laten om toch een kerstbal te maken. Er moet alleen nog een "kerstgroet" label aan zodat deze ook gegeven/verzonden kan worden als kerst'kaart'. 

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden? Hebben jullie de kerstkaarten al klaar of? 
Normaal gesproken had ik alles al verzonden, maar dit jaar loopt het allemaal even iets anders als dat ik normaal gesproken van mezelf gewend ben... Maar goed... Het is zoals het is !! 



Geen opmerkingen: