zaterdag 23 december 2017

Ben jij al helemaal klaar voor de kerstdagen?


Lieve allemaal,

Alweer zaterdag, de zaterdag voor kerst... Overal is het ontzettend druk in de winkels, ben toch wel erg blij dat ik dit jaar alles iets eerder in huis heb gehaald (wat mogelijk was natuurlijk).

Onze kerstdagen zullen er sowieso dit jaar iets anders uitzien als voorgaande jaren. Zoals de meeste weten, ben ik inmiddels 38+3 zwanger waardoor ik wat meer rust heb ingepland. Want jeetje wat ben ik ontzettend moe. Dit is ook de reden dat mijn blog berichten niet meer zo uitgebreid worden geschreven zoals jullie gewend zijn.
Maar ik vind het wel zo leuk om de meeste creaties van dit jaar van kerst aan jullie te laten zien.
Helaas blijkt dat er nog veel mensen de kerstkaarten niet hebben mogen ontvangen, maar goed je raakt er aan gewend de laatste jaren met de post ... Helaas !! En dat toch zeker als je ze 2 weken van te voren op de post doet. Maar goed, het is zoals het is !!

Hebben jullie nog leuke kerstplannen? Ik wens jullie in ieder geval fijne feestdagen, geniet ervan !!

Creatieve groeten, Deborah




Geen opmerkingen: