donderdag 2 november 2017

Wat vind jij van Handlettering?

Een hele goedemorgen, gaat het goed met jullie allen?

Vandaag wil ik jullie een simpel verjaardagskaartje laten zien. Al enige tijd is het handlettering helemaal te Hip! - echt zo een hype welke opeens is ontstaan. Overal zie je stempels en handlettering materialen verschijnen.... En ik moet heel eerlijk bekennen !! Ik vind het geweldig... Handlettering I Love It! GE-WEL-DIG al die mooie handschriften en letters. Nog een reden om aan mijn 2e tik toe te geven - ik heb namelijk echt een pennen-tik !! (Stt... Dit heb ik echt van mijn tante.... Sorry Tante ;) )

Maar goed tijdens mijn opruim woede van de hobby kast kwam ik deze geweldige stempel weer tegen, ooit eens gekocht op de KreaDoe een paar jaar geleden toen het handlettering nog niet in was zal maar zeggen !! Nu komt deze stempel vaak goed van pas, zeker omdat hij erg groot is kun je er vaak een simpele en snelle verjaardagskaart mee maken. Het is ook nog eens een Clear blok stamp zodat je heel mooi (zoals je kunt zien) twee kleuren door elkaar heen kunt stempelen voor een extra leuk effect.

Wat vinden jullie van handlettering? Ben erg benieuwd naar jullie reacties... En natuurlijk eventuele creaties. 

Geen opmerkingen: