donderdag 7 september 2017

Love card

Hallo Allen,

Vandaag een kaartje natuurlijk weer met gebruik van een hoop Stampin' Up! producten.

Ik was een beetje inspiratieloos dus was gewoon eens gaan zoeken op kaartjes waarin verschillende ronde vormen verwerkt zaten.
Zo kwam ik uiteindelijk op het idee om dit kaartje te maken.

De achtergrond heb ik gestempeld met de nieuwe Cheers the the Year stampset van Stampin' Up! met Basic Grey. Ik vind het een erg leuke set, omdat het zowel voor de kerst/nieuwjaar kan maar ook voor verjaardagskaarten en trouwen (vanwege de Mr.&Mrs. tekst stempel).
Als basis heb ik een grijze cardstock kaart gebruikt met whisper white papier erop. Voor de rondjes heb ik Design papier gebruikt van allerlei verschillende merken.
De cirkels zijn gemaakt met de ponsen in diverse maten, hier kun je natuurlijk zelf mee spelen.
En de geweldige Framelits dies van Sunshine Wishes.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, laat gerust een reactie achter. 

Geen opmerkingen: