zondag 24 december 2017

Simpel, maar zo speels - Christmas cards

Alweer 24 december - de tijd vliegt voorbij. Veel mensen halen vandaag nog even de laatste boodschappen in huis... Ik moet heel eerlijk bekennen ik hoop vandaag echt niet meer naar de winkel te moeten, want jeetje wat vind ik dat elk jaar een vreselijke drukte. Ik kan daar echt heeeeeel slecht tegen.

Misschien dit jaar zelfs nog wel extra frustratie, omdat helaas de ervaring is dat mensen echt niet kijken waar ze lopen of tegenaan lopen helaas !!
Maar vandaag nog een tweetal kaartjes gemaakt met de geweldige stempelsetjes van Lawn Fawn, ik ben ondanks mijn Stampin' Up! demoschap echt wel een fan van dit merk. Je kunt het zo leuk combineren ook met de stempels van Stampin' Up! Dat gebeurd dan ook zeer regelmatig in mijn projectjes. Alleen in dit geval had ik een tweetal setjes stempels meegenomen om even bij mijn moeder aan de knutsel te gaan. Dit samen met de Stampin' Blends welke waren binnen gekomen.
 
Zijn er nog mensen die net zoals wij normaal gesproken kerstavond vieren?
Ik ben benieuwd.... Geniet van de feestdagen lieve mensen !!

Creatieve groeten, Deborah

Geen opmerkingen: