dinsdag 19 december 2017

Christmas time - Rendier ... Love it !!



 Hallo allemaal,

Vandaag even een kort berichtje....
Met natuurlijk weer een tweetal kerstkaartjes welke ik eerder gemaakt heb, deze zijn namelijk al verzonden.... De kerstkaarten zijn hier allemaal de deur uit... Kerstkaarten rust... Al moet ik zeggen dat het nog steeds wel erg kerst allemaal blijft hoor... Dus wie weet volgen er al creaties welke ik voor komend jaar ga gebruiken te verzenden... Je kunt natuurlijk nooit genoeg beginnen met de kerstkaarten!!


Samen met Sil & Anja heb ik sowieso besloten om een challenge met onszelf aan te gaan! Elke maand twee (minimaal) kerstkaarten te maken om zo toch alvast een voorraadje op te bouwen voor December 2018.

Ik ben benieuwd of jullie al klaar zijn met de kaarten, want nog maar een paar dagen en het is kerst...


Geen opmerkingen: