woensdag 6 september 2017

Handlettering Quotes

Alweer Woensdag, de week is weer doormidden. Waar sommige alweer druk aan het werk zijn, zie ik ook verschillende berichten van mensen waarbij de vakantie net weer is afgelopen...

Vandaag wil ik jullie een drietal kaartjes laten zien... Even totaal iets anders als de producten van Stampin' Up! Ook de handlettering hobby heeft mij gegrepen, vind het super om te doen.

Je hebt er maar weinig materialen voor nodig, dus ook toegankelijk om momenten dat je even iets minder spullen voor de hand hebt.

Je kunt de teksten en Quotes zo gek niet bedenken of je kunt ze op een kaartje verwerken.





Met een basic kaart, lijm en stiften kom je met deze creaties al een heel eind. Het lijkt me gezellig als je een berichtje achter laat, dan kom ik ook snel eens een kijkje nemen op jullie blog.

Tot snel bij de volgende creatie.

Geen opmerkingen: